Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

Genç yaşlarda ve evliliğin ilk dönemlerinde pek çok erkek bir gecede birden fazla cinsel temas isteğinde bulunabilir. Bu nevi istek genç ve sağlıklı bir kadında da görülebilir. Fakat bu, bir iki gece için olabilir. Bir kadında uzun süre günde pek çok defa cinsel temas arzusu duyulması normal bir şey değildir. Bu, bazı rahatsızlıkların işaretidir.

Sebepleri:
1) Genellikle kadının erkeği ile arasında cinsel uyuşmazlık olabilir. Cinsel temastan kadın bir şey anlamaz, bunun sonucu, cinsel temas isteği devam edebilir. Bilhassa kocasında BELGEVŞEKLİĞİ, İKTİDARSIZLIK olan kadınlarda bu durum görülür. Bu nevi rahatsızlığı olan bir koca, cinsel temastan önce el hareketleri ve sözleri ile karısını uyartıp yarı yarıya tatmin etmeli, ondan sonra cinsel temasta bulunmalıdır. En kısa zamanda da iktidarsızlık veya bel gevşekliği gibi rahatsızlıklarını giderme yollarına başvurmalıdır; bunlar tedavi edilebilir.

2) Bazen kadın-erkek yaş farkı fazla olur ve kadın gereğince cinsel temasta bulunamaz ve onda doyumsuzluk meydana gelir.
Genellikle kadındaki cinsel doyumsuzluk yukarıdaki iki ana sebepten ileri gelirse de bazı başka nedenlerden de olabilir, bunlar da şunlardır:

3) Kendi kendini tatmin veya sair nedenle kadının bızırında (klitorisinde) meydana gelecek aşırı duyarlılık.

4) Bazı kadınlarda horman bozukluğu vardır, dolayısıyle bu kadınlar aşırı cinsel istek gösterirler veya tersi de olabilir.

5) Vulva ve vajina iç yüzeyinde çeşitli hastalanmalar oralarda kaşıntıya, dolayısıyla sürekli cinsel isteğe neden olur. Cinsel temas ile vajinanın iç kısmı kaşınmış olur, fakat bu kaşıntı böyle geçmez. Hastalık ne ise o tedavi edilmelidir.

6) Rahim kanamaları ve rahim kanseri nedeniyle kadına verilen aşırı erkeklik hormonu da kadında aşırı cinsel temas hissi uyarabilir. Hormon verilmesi kesilince, zamanla aşırı istek hissi de ortadan kalkar.

7) Tiroid bezinin veya böbreküstü bezelerinin fazla salgıda bulunmaları da kadında aşırı cinsel isteğe yol açabilir. Veya tersi de olabilir. Bu bezeler tedavi edilip normale sokulunca, aşırı duygular da geçer.

8) Verem hastalarında da cinsel istek çok artar. Hastalık tedavi edilince bu istekleri de kaybolur. Bugün verem tamamen tedavi edilebilmektedir.

Tedavisi:
Her şeyden önce aşırı cinsel isteği doğuran neden ne ise, o tespit edilmeli ve onun tedavisi yapılmalıdır. Bu arada aşağıdaki öneriler genel olarak fayda verir.

- Cinsel filmler, romanlar, resimler bırakılmalı. Uyartıcı yiyeceklerden kaçınılmalıdır.

- Çeşitli nedenlerden morali bozulmuş ve aşırı cinsel isteğe düşmüş kadınlar, bir psikiyatra giderek tedavi görmelidirler, çok faydasını görürler.

YILDA 100 KADIN

EVET ARKADAŞLAR YANLIŞ OKUMADINIZ BEN MESLEĞİM GEREĞİ KADINLARLA İLİŞKİYE GİREN BİR JİGOLOYUM,O KADAR KADIN TANIDIMKİ NE SİZ SORUN NE BEN SÖYLEYEYİM...AMA ŞUNU BELİRTEYİMKİ BAZI KADINLAR VAR Kİ ONLAR İÇİN HAYAT SADECE SEXTEN İBARET,VE BU SEX ORTAMINDA AKLA HAYALE GELMEYECEK İSTEKLERDE BULUNAN ÇOK ÜST DÜZEY İŞ GÜÇ SAHİBİ KADIN GÖRDÜM..İNANIN SOKAKTAN GEÇEN KADININ NE GİBİ BİR CİNSEL FANTEZİLERİ OLDUĞUNU GÖREBİLSENİZ KAÇACAK YER ARARDINIZ...

Re: YILDA 100 KADIN

Bize giren olmadığı sürece sorun olmaz bence...Hayalgücünün yüksek olması lazım eğer beyni saman dolu olan birisi varsa kaçmadın tabii yok olsun başka bir gezegene yerleşsin!

Re: YILDA 100 KADIN

sapik seni..kari kilikli herif

ZAVALLI ERKEK :D:D:D

Herkese selam merhaba ben 22 yaşında 6 aylık evli bir erkeğim. Eşim de benim ile aynı yaşta biz birbirimizi çok seviyoruz ama eşimin cinselliğe karşı aşırı derecede çok isteği var. Evleneli 6 ay oldu ve inanır mısınız 6 aydan beri 1 gün bile ara vermeden her gün ilişkiye giriyoruz. Ben yapmak istemediğim zamanlar da resmen eşimin tecavüzü uğuyorum. Bana ister zeverek ister zor ile yapacaksın çünkü ben de nemfomanı hastalığı var cinselliği çok seviyorum diyor. Benim erkeklik gücüm artık ölmek üzere Bana lütfen yardımcı olunuz arkadaşlar bir tavsiye veriniz. Karımın istediğin azaltmak ve ya tamamen yok etmen için ne yapmalıyım. Aksi taktir de karımdan boşanacağım.

Aleykum selam

Kardeşim, Mahrem şeyleri bu kadar açık olacak şekilde anlatman doğru değildir.. Yani dikkat etmelisin...! İlaveten.. Eşinin kıymetini bil... Ne mutlu sana..
Tavsiye oılarak.. Eşine oruç tutmasını söyle..
İbadetlerine zikirlerine devam etsin.. Her Gün Kuranı Kerim okusun.. Ve kendisinde açığa çıkan o fazla enerjiyi harcayak uğraşlar edinsin... Hayırlı evlatlar yetiştirin güzel olur.... Eşini de boşamayı düşünmme bu sebepten dolayı.. İnsanlar eşlerini cinsel ihtiyaçları karşılayamıyor diye bırakırken sen tam tersini yapıyosun oldu mu şimdi...

Re: ZAVALLI ERKEK :D:D:D

kıymetini bil. 10 yıllık eşimde bahsettiğin isteğin %25'ini görseydim dünyanın en bahtiyar adamı olurdum

Re: ZAVALLI ERKEK :D:D:D

Abi valla sanslisin bendede tam tersi 9 senedir bosamayi kafandan cikar ! Sana piyango vurmus haberin yok

Son care

Merhaba. Senin gibilerin son caresi paylasmak. Boyle yapan varda o yuzden diyorum. Bu tavsiye kesin paylas demiyorum. Madem ne yapsan doymuyor. Bircok koca artik bunu yapiyor yada dusunuyor. Telefonda cok kari kocayla gorustumde oradan biliyorum. 6 aylik yeni evli birinin sexten bikmasi zaten iktidarsizlik gostergesidir. Yeni evlibir erkek sexten bikamaz. Sex istiyor diye bosanma dusunemez. Erkeklerde cinsel guc azaliyor. Escinsellik ne yazikki cogaliyor. Dunyada guc dusme orani % de 60 . Sende o 60 in icindesin. Cinsel guc senin dusuk sayilir. Yeni evli biri tek degil gunde 3 posta bile yapar ve gayet dogaldir. Testesteron hormonu sende azki karindan kacar hale gelmisin. Caresi ya tedavi olup karini doyurcan. Ya paylascan. Ya bosancan. Sormusun iste cevap. Ben 2 evli kadinla yattim teki kocasi yanimda idi. Tekide biliyordu. Adamin penisi benimkinin yarisi. Guya grup yapiyoz ama guc yok. Boyle insanlarda kiskanclik hic olmuyor. Benim arastirmama gore cinsel gucu yuksek olan kiskanc oluyor. Dusuk olan kiskanc olmuyor. Sende kiskanc deilsen. Soyle karina madem azginsin sana azgin birini bulcam. Benle daha az onla daha cok sex yapcan yada bosancan de. Beni bul baskasini bul gizli birini bul. O karini memnun etsin yada bosan azgin koca bulsun. Hic sex istemesin demis olman seninde zayif olmani gosterir. Azalsin desen bir derece bitsindiyorsun. İste sana sansursuz care. Senin gibilerede. Ben bekarim cinsel gucum cok fazla. İmkan yok evlenemedim kadin yok. Sen kadin var doyuramiyorsun. Zaten guzellerin cogu iktidarsizlarla evlidir. Sansa bak.

İzmitli...!

Allaha tevbe et... Hayasız ve ahlaksız işleri yaptığın gibi insanlara da böyle iffetsiz, utanç verici rezil şeyler teklif etme.. Bir müslümana yakışmayan düşünmesi bile utanç veriici bir şeyi nasıl söylersin.. Bu kadar mı insanlar domuzlaştı.. Namuslarını ayak altına aldı.. Allahtan kork.. hayasızlık iffetsizlik çirkin işlerden sakın.. Utanmadan, sıkılmadan, yüzün kızarmadan düşünmeden nasıl yazabiliyorsun..Rabbim sizin gibilerin şerrinden korusun... Rabbim hidayet versin...

Re: Son care

ulan ne biçim öneride bulunuyorsun senin gibileri yağlı kazığa oturtturmalı,yok kocasınınki seninkinin yarısı kadarmışta,büyüklük önemli değil esas olan işlevi.senindse herhalde dönmelere hevesin var.artis

Aşşağlık yoruma!!!!

bu sitede böyle bir yorum nasıl yayınlanıyor?seviyesizin biri buraya küfür bile yazsa yayınlanacak
zaten başta bunu yazan kişi zavallı erkekten sonra üç tane gülücük koymuş...
neymiş zaten hep güzeller iktidarsızlarla evlenirmiş,evet doğru.ama söyleyin o adamlara kahpelerine sahip çıksınlar.bizim namuslu,normal bir erkek olan kocalarımıza ilişmesinler!
zapturapt altına alsınlar o köpekleri...
siz ne diyorsunuz ya!!!!kadınlarda erkeklerdeki kadar şehevi his olsaydı,ortalıkta namuslu kadın bulamazdınız.ne kadar adice bir yorum "karını paylaş"mışş,nesin lan sen zonta?
senin namusun miden Allahla aranda haya perden yırtılmışki buraya bunları yazabilmişsin.
neymiş efendim,kadınlarda aşırı istekmiş..kadında bunun aşırısı olmaz!üç beş tane hormonları bozulmuş süfli pis kadını örnek gösteripte kadınlarda ister falan demeyin.bu yazıda bir artniyet seziyorum.çünkü kadınların geneli ahlaksız değildir,hatta en rahat kadın bile bir erkekle başbaşa kalmaktan ürker.
ZAVALLI ERKEK,bu zavallı erkek kendi iç dünyasındaki fantaziyi yazmış bence buraya.yani bir kadının ona böyle yaptığını hayal etmiş ve buraya gelip sanki gerçekmiş gibi yazmış.bende bir bayanım ve azgın teke değilim,öyle olan hemcinslerim yüzünden de bana kimse anormalmişim gibi bakamaz!yazı tam tersini söylüyor ama alttaki yorumlara bakarsanız,bütün evli erkekler kadınlarının soğuk olduğunu söylüyor.sizce bu işte bir gariplik yok mu?güya kadınlar çok istekliymiş gibi bir bilgiyi buraya yazarak kadınları gücendirmektir bu.veya,diğer erkeklere"bakııın bende azgın teke gibi karı var,ama sizin yok!"mesajı vermeye çalışan bir pe...enk yorumu...
biraz daha zorla kendini vatandaş,zorla bakalım daha fantazi dünyanda ne var acaba?biraz daha buraya uydur,yaz.boşuna zorlama kendini.yukarıda yazan yazıda,ve şu izmitli hakan rumuzuyla yazan aşşağlığın da söyledikleriniz bilimle bağdaşmıyor.öyle hayvan gibi kadınlar sadece önceden kurgulanmış film sahnelerinde olur.kaç tane erkek evlendikten sonra güzelim,iffetli namuslu karısından o iğrençlikleri taleb ediyor.bir arkadaşım sonradan çok çok zorla öğrendiğime göre,kocasından sırf bunun için boşandı.çünkü adam,porno filmlerdeki azgın kadınlar gibi olmasını bekliyormuş.hayal dünyanızla yazdığınız o kadar belli ki.ama gerçekler hiç sandığınız gibi değil.hemcinsi olan erkeklere burada aklınca hava atmış.müstehcen filmlerde şöyle bir hedef vardır.çok abartılır kadın erkek ilişkisi.ve onu izleyen erkek veya kadınlar,kendilerinde bir kusur olmasa bile,herhangi bir eksiği bulunmasa bile,o filmlerdeki abartılı sahnelerle,"acaba ben mi beceriksizim?"gibi kuruntulara saplantılara insanları sürükleyip,mutlu islam yuvalarını bozmaya çalışoyorlar.kadınların üstünde de aynı oyunun oynandığını düşünüyorum.şimdi bunu okuyan hanımlar,"acaba ben ruhsuz,buz gibi,tatsız bi kadın mıyım ki"düşüncesine sürüklenip,aslında kendinde bir problem olmasa da buna sevkediliyor.böyle abartılı yorumlar,yazılar dini bir sitede nasıl yayınlanıyor?hiç mi denetim yok?bunu yarın birgün bi çocukta açıp okuyup;"aaa aslında kadınlar böyleymiş"gibi bi yanılgıya kapılması an meselesi!kardeşim kadınlar böyle azgın olabilir mi?akıl var mantık var.en sevdiği adamla bile evlense belli bi yere kadar arsız davranabilir.o yüzden bu görev tamamına yakını erkeğe devredilmiştir.erkek kadını cimaya hazırlar,çünkü kadın soğuktur ve hemen ısınmaz,yavaş yavaş ısınır.ama yok neymiş yukarıdaki yoruma bakarsak adamın kendisi karısı tarafından tecavüze uğruyormuş(!)eminim evli bile değilsin.sen ve bi alttaki yorumu yazan alçak...kadınları arsızlıkla,aslında onlarda bulunmayan bir özellikle itham edip,tahkir edici yorumlar nasıl islami bir sitede,üstüne üstlük en harika yazıların bulunduğu bir sitede yayınlanabiliyor.kendime ve bütün islami,usturuplu hanımefendilere yapılmış bir saygısızlık olarak görüyorum.doğrudur vardır öyle zaptedilmeyi bekleyen azgın kadınlar.ama özellikle öyle pısırıklarla evlenirler,suçu hep karşısındakine atmak için..
milletin namuslu kocalarına musallat olur bunlar.aslında normal bir erkekle evlidirler,ama taminsizlik gibi bir alçak hisse sahib oldukları için bi türlü doymazlar.toplumdaki ahlakı emniyeti tehlikeye atarlar.bu nedir ya?yok iki kişiyleydim birinin kocası yanımdaydı..amerikan dizi ve filmleri içinde miyiz?yoksa Müslüman bir ülkede,emniyetli müslümanlar içinde,sadık,iffetli mümünler arasında mı yaşıyoruz?bunlar ne aşşağlık ifadelerdir böyle,yazık yazık bunları bir çocuk görse nasıl vereceksiniz hesabını.doğrusu bu kadar rezil bir yorum nasıl yayınlanıyor anlamıyorum.sitenin yöneticileri de mi müstehcen yayını destekliyor yoksa?benim sitenin sağında her zaman,tıklanıyor olarak gördüğüm yazıdır bu.çünkü kimse inanamıyor kadınların böyle olduğuna ve merak ediliyor demek ki,abaza erkekler tarafından.lütfen!yalvarıyorum artık kadınlarla uğraşmayın.kadınlar çok isteklidir demek,onları itham etmek demektir.kendilerini garipseyip,gücenebilirler.erkek,evlendiği zaman karısının hayasını azaltacak ifadeler kullanmak zorundadır..yoksa hiçbir kadın o köpek,aşşağlık,pislik,necis filmlerdeki gibi azgın değil yani...ama burada,erkeklere:sanki kadınlar çok isteklidir"gibi anlatılmaya çalışılmış.bu sefer adam evleniyor:"eee hani kadın istekli olurdu,bizimkine bak buz gibi"diyor başlıyor karısını itham etmeye.kadınları bu haksız duruma düşürmeye kimin hakkı var?kadın nazlanır sadece.utanır sıkılır çekinir.normal bir kadın fıtratı bunu gerektirir.burası brezilya pembe dizilerinin çekim yapıldığı latin amerika değil!öyle kadınlar gördüğü her erkeğin kucağına koşsaydı,ne olurdu bu soy sop?bir iki nesil sonra belki kardeşimiz mahremimiz olan biriyle belki evleniriz Allah korusun,ya da ana baba hürmeti kaybolur.erkekler belki annesinin kim olduğunu bilmediği için belki annesine sarkıntılık eder,laf atar...
zorlamayın o bol fantazili beyninizi..kimsenin kimseyi gücendirmeye hakkı yok.belki cinsel olarak bir kusuru bulunmayan insanları,sanki normal değillermiş psikolojisine sokmaya çalışmayın!Allah buyurmamış mı:"HAYA GÜZELDİR,AMA KADINDA DAHA GÜZELDİR"diye?
kendi azgın pis nefsi için,bin kadınla yatabilmek için,"aaa aslında kadınlar azgındır"gibi söylemler türeten,kadınlara kolay yoldan ulaşma lüksüne sahip olmak için,kendilerini erkek olarak hiç yormak istemedikleri için,kadın karşımda kendiliğinden soyunsun dedikleri için,ortaya böyle aslı astarı olmayan bi şey atıyolar...kadınların arasını karıştırmak için.kadınları birbirine en büyük düşmanmış gibi göstermek için.kadından sınırsız,ağrısız,sızısız anında faydalanabilmeleri için önce kadının hayasını yırtmaları lazımdır,o zaman zaten kadın kendiliğinden soyunur dökünür dimi?bu adiler bunu çok iyi bildikleri için,önce kadınları aşağılıyorlar,ki kadınlar gaza gelsin,sonra onları ahlaksızlığa çekecek şeyleri empoze ediyorlar ki,kadın şöyle iyice bi yosma kıvamına gelsin de,bu adilere yataklık etsin..ohhhh ne güzel bakın,ne nikah var,ne bişey,ama kadından sınırsız, limitsiz yararlanma var.bu aşşağlıkların amacı da o.önce kadına,ezildiğine dair nutuk çek,ki kadın gerçekten"ben eziliyorum,hakkım yeniyor"diye düşünsün.kısacası;kadınlardan kötü emellerini elde edebilmek için oynanan sinsi ve pis bi oyunun içindeyiz.evet ben isteksizim,soğuğum,azgın değilim,namusluyum,iffetliyim,hiçbi erkekte benim haya ve utanma duygumu eritemez.bununla gurur duyuyorum.sizin gibi aşşağlık yorum yazanlara burada böyle cevap verip seviyenize indiğim için de kenimden nefret ediyorum,adiler
NOT:site denetleyicilerine gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum...!nasıl bir sitedir bu

Kadın iffeti

uzun olduğu için kimse okumaz ama kesinlikle okunması gereken bir yazı hemde bir kadından yazılmış Bir Türk kadınına yakışicak yazı

Re: Aşşağlık yoruma!!!!

sizi Gerçekten tebrik ediyorum :)

Re: Aşşağlık yoruma!!!!

TEK SOZUM HELALLLLLL OLSUN KARDESIMMMMM....

Re: Son care

Slm cok haklısın sana katılıyorum.bencede arkadaşın karısında değil kendinde bir sorun var. 22 yaşında genç ve saglıklı bir erkek bence her gece yapmayı bırak her dakika bunu düşünür...

Re: ZAVALLI ERKEK :D:D:D

kendini tutarak sadece eşini doyurup ilişkiyi bitirebilirsin böylece enerji kaybın olmaz ve böylecede ikinizde mutlu ve rahat olursunuz :) aynı zamanda eşinizin yediği yiyeceklere dikkat edebilirsiniz mesela tatlı + kuruyemiş insanda cinselliği artırıyor çok ekmek yemek bile artırıyor sağlık sitelerinde beslenme hakkında detaylı bilgiler mevcut yararlanabilirsiniz.

Kaygıar

Merhabalar;
Bende 39 yaşında evli bir erkeğim. Eşimle evlilik öncesi ve evliliğimizin ilk yıllarında cinselliğimiz iyiydi fakat eşimde boşalma olmuyordu. Yıllar geçtikçe eşimle çok az ilişki yaşamaya başladık, ben böyle olmaması için çok konuştum fakat kendisi her şey normal dedi, sen abartıyorsun çok fazla porno izliyorsun dedi. Oysa gördüklerim, duyduklarım araştırdıklarım bizim cinselliğimizin çok az olduğunun göstergesi idi. Son bir aydır eşim kadın arkadaşları ile muhabbet ederken cinselliğide konuşmaya başlamışlar ve şimdi devamlı sevişmek istiyor, orgazm olmak istiyor fakat şimdide uyum sorunu yaşıyoruz. O çok istekli olduğu zaman ben zaten çok dolu olduğumdan erken boşalıyorum, benim isteğim geldiği zaman eşim isteksiz durumda. Bir türlü uyum sağlayamıyoruz. İşl sevişmeden sonra makine olmadığımı 20 veya 30 dakka sonra uyarılma ile tekrar ilişki yaşamamız gerekitiğini anlatıyorum bu seferde o isteksizleşiyor. Bu uyum sorununu nasıl çözeriz yardımcı olacak fikirler lütfen.

4 GUNDE BİR SEX

Sexin en iyisi 4 gunde bir olandir. Duzenli sex yapin. Haftada iki kez karinla anlas. Carsamba ve cumartesi sabahlari. Sabah 8 en ideal sex saatidir. Gece yapmayin. Sen isteyince onu azdir. O isteyince azdirmasina izin ver. On sevisme olmafan yapmayin. Masaj dans soyunma oyunu sexte mekan deisimi gibi seylerde yapin. Cinko agirlikli beslenin. Keci boynuzu pekmezi ac karnina falan. Hacuc. Muz . Carsamba ve cumartesi sabahina konsantre olusaniz azginlik ayni ana denk gelecektir....... By

Re: Kaygıar

Ben olsaydım boşaldıktan sonra tekrar hazır olana kadar bir süre elimi ve dilimi kullanırdım. Sonuçta karşı tarafı başka şekillerde de mutlu etmek mümkün, değil mi?

Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

ben bekar bı erkegım her konuda arastırmayı ve bılgı sahıbı olmayı ısteyen bırıyım buraya kadar bı cok yazı okudum bekar bı erkek olarak olaya dısardan baktıgımda gordugum su kı erkekler sadece bosalma derdınde kadınlarda kısmen oyle bence onemlı olan cınsel hazdır erkekler ıcın soyluyorum oncellıkle kadınınızı mutlu edın mısal bı hedye yada ıkı cıft tatlı soz sonra opmek oksamak kadınlar bunlara dayanamazlar garantı verıyorum yeter kı o an mutlu olsun degılse de mutlu edın kadınlar seks makınası degıller cınsellıkte duygusallık romantızm ısterler.yok ole 3 kurusa 5 kofte kadınlar ıcın konusmak gerekırse anlattıklarım kısmende olsa sızın ıcınde gecerlıdır ve erkeklerde cınsel ısteksızlık hıc duymadım varsa o an kı ruh halınden oturudur yogun ıs temposu stress bunlarında basında gelır.ya da ılgısını cekmıyorsunuz sızde ılgısını cekmeye calısın ısteklerınıze cevap verecektır emınım.altını cızmek ıstedıgım bı noktada cınsellık bosalmakla olmaz sevısmmek opusmek degısık fantazıler cınsellıgı renklendırır bosalmak ıcın caba harcamayın sevısmek opusmek mutlu olmak ıcın caba harcayın bosalmak teferruat olacaktır saygılar

Re: Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

VALLA GERÇEKTEN GÜZEL YORUM YAPMIŞSIN TEBRİK EDERİM

Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

Bir kadın yada bir erkek eşine isteksiz davranırsa, sebebi üçüncü kişidir. Kim ne derse desin, üçüncü kişi. Tek çözüm boşanmanız.

CVP:Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

böyle bir kanaate nasıl varıyorsunuz? Kesin bir belge delil yoksa nasıl üçüncü kişi diyebilirsniz?

Evet 3. kişiler de etkileyebilir fakat tek neden bu olmayabilir. stres, kriz, iflas, huzrsuzluk, kavga, açlık, yogun çalışma, işkoliklik vs. vs. başka nedenler de cinselliği azaltabilir..

Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

Ben çok küçüklüğümden beri

Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

3 senelik evli bir bayanım ve eşimle bazen günde 2-3 kez, bazen iki günde bir ilişkiye giriyoruz. Evlendiğimizden beri bu şekilde. Burada yazılanları okuyunca kendi durumum bana anormal geldi. Eşim de ben de çok istekliyiz ama benimki daha çok denebilir. Bu kadar istekli olmak bir hastalıkla mı ilgili yoksa normal mi?

FAZLASİ ZARAR

Sexinde fazlasi zarardir. İdeali haftada iki kez. Mumkunse sabah 8 civari gece deil. Haftada iki olsun omur boyu olsun. Ama haftada ikide bosalma siniri yok. 4 gun dayanin daha zevkli yapin. Sex cok fazla olursa prostata sebeb oluyor. Oda iktidarsizliga. Az sex yapin 80 yasinda da yapin.

cinselik

bu azginlik diyoruz bayan erkekler kadar sevişmek istiyor hata evlendikten sonra bayanlarin istekleri daha fazla oluyor.

CVP:Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

Hastalık değil normal bir istek. Yaşınız zaman ve şartlara göre bu istek değişebilir. Hayatınız boyunca böyle gidecek olarak düşünmeyiniz.

merhabalar

Öncelikle bu bir rahatsızlık ve insanlar tabi bunları burada konuşmak istemezler diye düşünüyorum. tabiki her kadın sizin karınız gibi degil veya her koca aynı degil. kişiden kişiye degişen yapı meselesi bu. Eşinizle bunu açık açık konuşma vaktiniz gelmedi mi? Ben ne evliyim nede sapkınım tüm yazıları okudum ve belki yardımcı olabilirim diye düşündüm belki benim yerimde olsanız aynısını sizlerde yapardınız. ilk olarak bence eşinizle konuşun baktınız olmadı onu etkilemeye çalışın bazı uyarıcılar varmış onlardan kullanabilirsiniz kendinizi düşünmeyin hep birde konuşup onu dinleyin belkide oda böle bişi yüzünden aranızda görünmez bir duvar olmasını istemez...(bir bayan olarak erkeklere şunu tavsiye ederim ki güzel sözler ve küçük küçücük hediyelr bayanları çok mutlu edebilir bi öpücük bazen sıkıca sarılmak onu çok sevdiğini,özlediğini söylemek bilemiyorum bunun gibi şeylerin gözümde yeri çok farklıdır). fakat hiç olmadı artık doktora gidin tabi bunu eşinize nasıl söliceginiz önemli olan onu kırmadan nazik kibar ve anlayışlı olun mutlu bir anında söylerseniz daha iyi olur diye düşünüyorum..inşallah yardımcı olmuşumdur.

Re: Kadınlarda Aşırı Cinsel İstek

bir bayan olarak cinsel istegin ortadan kalmasi icin ne yapmam lazim?

Yorum izleme seçenekleri

Yorumların gösteriminde tercih ettiğiniz şekli seçerek değişiklikleri etkinleştirmek için "Ayarları kaydet"i tıklayınız.

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizli tutulacak ve açıkta gösterilmeyecektir.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <img> <b>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

Yemek Tarifleri

Lezzet Vadisi sitemizi favorilerine ekle

Son yorumlar



Google
 

. . . . . . . . . . . . . . Iste Zehirli Ok'lar . . . . . . . . . . . . .
Alkol · Flört · Porno · Seks · Zina · Göz Zinası · Şehvet · Aşk · Chat · Dans · İftira · Nefis · Medya · Televizyon · Şeytan · Büyü ve Sihir · Cincilik · Fal · Kehanet · AIDS

. . . . . . . . . . . . . . Panzehirler . . . . . . . . . . . . .
Amel · Dua · Namaz · Oruç · Zekat · Evlilik · Eğitim · Hayat · Aile · Gençlik · Kadin · Tesettür · Sevgi · Maneviyat · Ahlak · Bela ve Musibet · Edep · Haya · iffet · Sabır · Tevbe · Şefeaat· Nasihat · RIZIK · Sağlık

Perde arkası · Güvenlik · Haber · Hikaye · Kitap Tavsiyesi · Soru-Cevap · Şiir · Asrı Saadet · Osmanlı

Anket

Chat, forum ya da messenger den tanıştıkların ile sohbetin boyutu ne kadar?:

Fetvalar::1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13