Kapkara Çarşaf

Sual: Tamam tesettür kadın için güzeldir ve kadının izzetini koruyup erkeklerin şehvet oyuncağı olmasını engelliyor. Ama çoğu yazınızda çarşaf vurgusu yapıyorsunuz. Bana çok itici geliyor. Ve insanın içini karartıyor. Kapkara çarşaf. Sanki günah işleyen kadınlar kendilerini gizlemek için içlerine girmişler.Belki söylediklerimde bilmediklerim vardır.Kapkara çarşafın gereği nedir.Pardeso ve başörtüsü yetmezmi.?Bana çarşaf giymek çok ağır gelir.

Cevap: Kardeşim ne garip bir hale geldik değil mi?.sizin kapkara dediğiniz çarşafa bugün Avrupalı ve batılı kadınlar sahip çıkmaya başladılar.Önceden çıplaklık, cazibe, moda ,hayvanlık onların baş tacıydı.Şimdi ise bize geçti.Önce onlar sömürüldü yıllarca sanayilerin her alanında.Her türlü materyallerin kahramanı çıplak hayasız kadınlardı.Onlar çağdaşlık laiklik altında sömürüldü,soyuldu öldürüldü,ezildi zalim kapitalizmin çarkları arasında mahvedildi..Şimdi ise bize geçti o akım.Onlar artık ezilmekten dövülmekten atılmaktan bedeni üzerinde pazarlanmaktan etinden ,derisinden ,cazibesinden faidelenilmesinden bıktılar.Onlar islama hayaya edebe iffete ahlaka namusa koşarken bizimkiler onların gittiği pis yollara heveslenmeye başladılar.Avrupa devletleri islama hamile kaldı o devleti doğurmaya başlarken İslam ülkeleri ise avrupa devletlerinin çağdaşlığını rezilliğini pisliklerini modasını kozmetiği doğurmaya başladılar.

Şimdi çarşaf onlara örtü ,onlara mis, temiz, izzetli, şerefli bir şey olarak gelmeye başlarken bizimkilere ise gerici, itici ,sıkıcı, esaret ,suçlu hali gibi gelmeye başladı.Şimdi Hz Fatmalar Aişeler sence günahkarlıkları için mi çarşafa sığındılar.Yoksa onları koruyan gözeten kollayan saklayan en güzel örtü olduğu için mi onun içerisine girip sığındılar.

Onlar o cazibelerini o çarşafla esaret altına adılar.onlar bedenlerindeki fitneyi çarşaf ile esaret altında tuttular ki toplumu fitneye sevk etmesin.

Onlar iffetlerini edeplerini şereflerini kadınlıklarını onurlarını koruyacak ve hiçbir moda ve kozmetiğe ve sömürüye satılmaya fırsat vermeyeceği için çarşafı tercih ettiler.bir kadını alıp türbanlı olarak istihdam edip sömürebilirsin.onu reklamlarda oynatıp onun yüzünden faydalanarak cazibesini kullanabilirsin ama bir çarşaflının hiçbir şekilde cazibesini sömüremezsin.

çarşaf bütün sömürülere kapalıdır.bütün nazarlara kapalıdır.bütün hain bakışlara kapalıdır.bütün erkeklere kapalıdır.bütün heveslere kapalıdır.bütün çekiciliklere kapalıdır.herkes çarşafta olsa kimin yaşlı kimin genç olduğu belli olmazsa o zaman herkes için eşinden daha güzeli olmaz.ama açılıp saçıldı mı her şey ortaya döküldü mü o zaman herkes kıyas eder.herkes birbirinin karısına kızına gizlice hisler besler aşık olur göz diker. yan bakar.

çarşaflı bir bayanı modacılar kozmetikçiler sömüremez.ticaret erbapları alıp cazibesini kullanıp tezgahtar yapamaz.onu alçaltıp zillete atamaz.onun bedeni elmaslar hazinesi değerinde oluğu için istediği gibi kullanamaz.çalamaz çırpmaz.çünkü yasaktır ve kapalıdır.

çarşaflı bir kadın hiçbir erkeğin pis hayallerinde ve hayal yataklarında gezemez.sadece eşinin özeli olup ona kendini güzelliğini cazibesini hasrı naza edip.sadece ona açar ve gösterir hazinelerini başkalarına açmaz ve teşhir etmez.pazarlamaz.yüzde yüz muhabbet ve sevgisini sadakatini eşine hasreder.

o kapkara çarşafı ile erkeklerin kızgın azgın bilenmiş şehvet ve arzularını söndürüp onların heveslerini kursaklarında koyar.bugün taciz ve tecavüzlerin yaşı 10 lara niye düştü.niye dakikalara düştü.serkeş ve sarhoş ruhlu insanların taciz ve tecavüzüne maruz kalmaz .

o kapkara çarşaf o azgın nefis ve arzuları dizginler ve tetiklemez,azdırmaz.

o kapkara çarşaflı bayan o erkeğin şehvetini karartır..

o kapkara çarşafa karşı erkek hiçbir şehveti bilemez.

o kapkara çarşaflı kadını hayal eden.başkasını haya eder.hayal ettiği kişi hiçbir zaman olamaz.

o kapkara çarşaf kadını alçakça şerefsizce sömürülerden koruyacaktır.

o kapkara çarşaf sahibi kadın filmlerin dizilerin porno kültürünün kölesi olmayacaktık.porno ve sinemanın ve defilelerin kölesi olan o kadınlar ölseler de o filmleri hayatta kalıp insanları harama günaha atıyor.insanlar ölmüş bir kadının çıplak resim ve filmleriyle şehvete gelip kuduruyorlar.işte alçak medeniyetin kadına verdiği hak.böyle alçakça zilletle yaşamak mı güzeldir yoksa kapkara çarşafla izzetli yaşamak mı iyidir.

kapkara çarşaflı kadın Hz Aişe gibi Fatıma gibi olmaktır.Şeklen onlara bezemektir.

Kapkara çarşaf kapkara zinalara girmemek için en güzel selametli yoldur.

Kapkara çarşaf kadınları kapkara genelevlerin pavyonların kölesi olmaktan kurtarır.

Kapkara çarşaf içerisindeki kadına serseriler laf atmazlar.

kapkara çarşaf cazibeyi,fitneyi engelleyen en güzel örtüdür..

kapkara çarşaflı bir kadın pardesoya uygun eşarp ona uygun ayakkabı bulma derdi çekmez.

kapkara çarşaflı kadınlar kapkara çarşafla esaret altına girmezler.kaleye ve zırha girmiş olurlar.

kapkara çarşaflı olmayan İslami modayla güzelce sömürülürler.suistimal edilirler.ve gizlice ahlaksızlaştırılırlar.bugün İslami modaya kendini kaptıran kadınların halleri ortadadır.belki diyeceksiniz başka şansı yok mu kapkara çarşaftan başka.illa kapkara çarşaf mı.derim ki örtünün en güzel en takvası en kolayı en emini çarşaftır.

kapkara çarşafı medeniyetin beşiğindeki İngiliz kadın niye giyiyor.esaret için değil.Amerikalı kadın niye giyiyor esaret için değil.kendisini ancak bununla güvende hissediyor.aklı fikri kalbi ruhu cinsellikle kirlenen bu zamanda kendini ancak bununla emniyette görüyor.ama örtünün geniş olanı ve cekici olmayan renklerdeki uygun koyu renkteki örtüleri tercih eden bayanlarda vardır.yada bölgesel giyinip örtünenlerde vardır.örtü sadece çarşaftır demeyiz.ama en güzeli iyisi güvenlisi çarşaftır deriz.çünkü büyük insanlar ve çevreleri hep bunu tercih etmektedirler.1350 senedir İslam kadınları hep çarşaftaydı.Osmanlı hanımları padişah hanımları peygamber hanımları hep çarşaf içindeydi.Geniş koyu renklerde özellikle siyah perdeso giyip üzerine siyah başörtüsü örtüldüğü zamanda örtü olmuş olur.ama oturtmalı renkli ,cazibeli olan perdesolar asla tam örtü olamazlar.Onlarda kadın boy pos endam fiziki güzelliklere tam gizlemeyemez.bir şeyler erkeğin dikkatini çeker.ya kalçalar.ya yüz güzelliği.ya eşarp.ya beden kaba etleri.ama çarşaf ise en takvası ve güzelidir.eşin özelidir.

kapkara çarşaflı bir kadın sokaktaki erkeklere havasını aldırırken onların heveslerini kursağında bırakırken evinde istediği gibi modayı takip edip eşine karşı giyinebilir.belki bu söylenenler sana uzak geliyor.ama böyle yaşanıyor.bizde ve avrupada İslamiyet..Bizler peygambere neyle benzeyeceğiz.işimize gelenle mi asla.

Kardeşim birde işin şu tarafı vardır.çarşaf giymek neden bir çok bayana ağır geliyor dersen.imanların hafifliğinden derim.Çünkü nefes ve öteki kuvvetler ağır bastığı için.çarşaf o bayana ağır geliyor.belki eşinden başka erkeklerde güzel görünme kaygısı olabilir.belki imanın zaifliği vardır.belki güneş ışınlarına dayanamıyor ama cehenneme dayanacaktır.belki nefsine zor geliyor imanı hafif olduğu için.ama sahabi hanımlar emir gelince hepsi hemen çarşafa girmişler.tereddüt etmeden.ama şimdi insanlara zor geliyor.islami cıvıl cıvıl modalar var.rengarenk giysiler var.suretperestlik denen güzelliğe tapma hastalığı var.göz önünde tutulan artistlerin mankenlerin güzelliği ile yarışma var.onlara özenme var.onlara benzeme gizlice arzusu var.fıtrattan gelen erkeklere kendini beğendirme var.bu suistimal ediliyor.o kendini beğendirme sadece eşine karşı olmalıdır.kapkara çarşaflı kadınlar işte evinde modayı eşi içi takip ederler.dışarıda öyle görünseler de evlerinde öyle değillerdir.İnşallah tatmin olmuşsunuzdur.


3 yorum

Re: Kapkara Çarşaf

Tahkik Allah razi olsun sende

23.11.2013 - Zehirliok Ziyaretçisi

çarşaf

tahkik her kimseniz yorumlarınızı okuyorumm
bu kadar konuya uzun uzadıya cevap veriyorr
yardımcı oluyorsunuz
sormadanda geçemicemm
sanki olayları kendiniz yaşıyomuşçasına çok kaliteli cevaplar geliyo sizden
kaleminiz herdaim güçlü ikna edici insanları döndürücü olsun

05.11.2010 - dolunay7778

çarşaf ve sorduğunuz öteki mevzular!!!

kardeşim her kes her şeyi yaşayıp tabiki konuşamaz.Çünkü ona ne ömür yeter nede ilim.ama insan bazı şeyleri yaşamasada yaşayanlırın yerlerine kendisini koyarak onları anlamaya çalışır.Mesela empati yaptığı zaman başkalarını anlayabilir.mesele başkalarının acılarını dertlerini anlamaya idrak etmeye çalışır.peygamberler tabiki çok şeyi yaşamamışlardır.mesele kötülüğü yani günah işlemimişlerdir ama günahın kötülüğünü biliyorlar.nasıl mı biliyorlar peygamberler ve alimler.onlar bilmenin dereceleri olan ilmel -aynel ve hakkel yakin denen bilme derecelerine göre biliyorlar.benim bazı şeyleri anlatırken bilmem işte belki ilmel bazen aynel bazende hakkel yakin derecesine göredir.bazı insanların mail ile sordukları sorulara birebir cevap vermem bazen olayların hadisatlarin mahiyetlerine ve hakikitalerine bakarak cevap vermem gibidir.insanlar allahı ahireti kabiri melekleri vs vs gaip olan şeyleri tabiki görmezler ama onları imanlarının dereclerine göre ilmel -aynel yada hakkel yakin derecesinde bilirler.bazende şuhud derecesinde birebir görürler.bazen kalp gözüyle görürler.görme işitme anlama idrak etme kavrama mukayese ve muhakeme kişilerden kişilere göre değişir.
kalemime güç veren rabbimin ilimleridir.kalemime kuvvet veren risalenurun mantığıdır.kaleme güç veren devamlı bir surette faideli olan şeyleri okumamdır.ben yazıları o anlık olarak yazarım.o kişilerin verdikleri tepkilere karşı etki olsun diye yazarım.rabbimin inayeti ile güzel şeyler ortaya çıkar.insanoğlu zalim ve cahildir der ayeti kerime.bizler ilmi ve mmarifeti kendimize veremeyiz.çünkü her şeyi insanlara ilham eden allahtır.allah insanlara bir şeyleri ilham eder insanlarda çalışıp o icatları kolaylıkları yaparlar.zalim olmak istemeyen onları inkar etmez.
verdiğim cevapların uzadıya olması ise doyurucu ve tatmin edici olması içindir.evet bazen bir kelime kurtuluş için ikna için yada tatmin etmek için yeterli iken.bazende etki üstüne etki vermek daha güzeldir.kuran 600 sayfalık kitap olmasına rağmen üzerine 350 bin tefsir yazılmıştır.belki onun hakikatlerini göstermek için milyonlarca kitap yazılmıştır.bunlar çoktur diyemeyiz.maksadım isanları usandırmak değil doyurmaktır.çeşit bol olursa insan çabuk doyar.bir yazı bir kerecik okunup atılmamalıdır.üstat risalei nurlarda tekrarlara yer verir.bir küçük meseleypi alıp açar genişletir.aklı kalbi ve ruhu ve hisleride düşünür.hepsi hissesini alsın der.
rabbim kalpleri çevirendir.o dilemidikten sonra bir şey elimizden gelmez.biz vazifemizi yapacağız.ve yaşadıklarımızı yapacağız ve yazacağız.yoksa içi boş bir müslümanlık bir işe yaramaz.evet ben yaşadıklarımı yansıtırım.ama güzel ve faideli olan şeyleri yansıtırım.sahabileri bilen onlar gibi yaşamaya çalışmılıdır.alimleri tanıyan onlar gibi yaşamaya çalışmalıdır.velileri bilenler onlar gibi yaşamaya çalışmalıdır.onları taklit etmelidir.zaman değişmiş hayat başkalaşmış ortam değişmiş dememelidir.zaman değişsede asır başkalaşsa da ölüm değiyşmiyor,kabir kapısı kapanmıyor,firak değişmiyor,ihtiyarlık değişmiyor.bizler buna bakacaığız sadece sahabi efendilerimizin o mükemmel örnek hayatlarıyla avunmayacağız yaşamaya çalışacağız.ahiretin elmaslarını verip dünyanın camlarını tercih etmeyeceğiz.şaşalı ihtişamlı bir hayat bizi allah yolundan alıkoymamalıdır.bugün yüzlerce binlerce insan alim kimlikli insanlar müslüman kimlikli insanlar ve yazarlar var ama hayatlarında yazdıklarının yüzde doksanı yok.içi boş bir dindarlık ve çağdaş bir tavka anlayışı var.kadın hz aişeyi lazıyor.ama onun iffetinden hayasından edebinden elinde zerrer kadar nasip yoktur.neya yarar.kendin yaşamadığın şeyi başkalarına niye söylüyorsun.seküler dünyanın büyüsüne imanını dinini kaptıran ktullardan rabbim bizleri eylemesin.rabbim öyle yaşamayı nasip etsin ki ölümüz dirilerden kıymetli olsun.her asırda har daim sevenleri olsun.hürmet edenleri olsun.bir kuldan allah razı oldumu onu semavata ,arza,meleklere de sevdirir.insanlarada sevdirir.ve sevmelerini ister.işte allahın razı olduğu kullara bakın.hepsi fakir çoban siyih yada gariptiler.ama 1400 sene geçtiği halde isimleri hala akıllarda kalplerde zihinlerde yanımızda.rabbim rızasına uygun yaşayanlardan eylesin.Allah razı olsun.

Hayat gayeyi maksadını bilenlere güzeldir
Bilmeyenlere ise zehir zıkkım bir gazeldir.!
************************************************
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa
güzel sözlerin hamallığını yapmayı tercih ederim.!

22.11.2010 - tahkik

Konular